>

Duktig rezze - L

I fredags så var det ju start för rezit i Skellefteå och han kunde inte gjort de mycket bättre han vann och jag kan inte vara stoltare han har nu 3 raka segrar det är helt sjukt. Men loppet var inte jätte roligt om jag säger så för halv varvet kvar så tappar han lindan så den lindar sig runt benen och han börjar nästan hoppa fram men den fart bort och han kunde inte springa och ville vara på den säkra sidan och lunkar med han resten av loppet och ändå vinner han, han är så duktig min ponny. Han sprang 2.06 på jätte lerigbana och att lunka 500m med bara en linda så jag är jätte nöjd över han.
Sen igår var jag och tränade med rezit baki startbilen för han har bara startat baki startbil 1 gång och han ska göra det på lördag. Och dom har sakt att han är jätte rädd för den och han inte sprang nära den så jag for ut och körde han baki bilen igår och det gick jätte bra så jag är jätte nöjd

Bild från tävlingen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till Ponnytravteam.blogg.se. Vi är två tjejer från Luleå som håller på med hästar och ponnytrav. I bloggen får ni läsa allt om våran vardag med hästarna (:

/ Linn & Eimi


Min profilbild
RSS 2.0