>

Nya saker - E

Har beställt lite nya saker till ile från Börjes nu inför Wången.
 
Beställde även en speedcart för några veckor sen som kom förra veckan. Är super nöjd med den. Har inga bilder just nu på den men den är blå och det står mitt namn på skalmen.
 
Här kommer bilder på det jag beställt som kom idag.
 
Beställde 4 selunderlägg eftersom att båda iles har gått sönder i kardborrarna så dom glider bara undan när man är ute och kör. Lika bra att ha några extra.
 






Lite saker som är bra att ha i stallet:
 
Aloe Vera gel



Blue spray 
 



Sen ska jag börja testa ge nypon pulver till ile, har läst mycket positivt om att ge det till hästar
 

Beställde även 2 Hönät till transporten men orkade inte ta bild på de.

Hade en söt hund som gärna ville vara med på bilderna :')
 


Trots tratten så är hon ändå så glad och positiv! Går in i allt och alla men helt obekymrad ändå <3
 
Alla bilder är mobil-bilder men ni får stå ut med det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till Ponnytravteam.blogg.se. Vi är två tjejer från Luleå som håller på med hästar och ponnytrav. I bloggen får ni läsa allt om våran vardag med hästarna (:

/ Linn & Eimi


Min profilbild
RSS 2.0