>

Sista minuten packning - E

Nästan så är det... 
Mitt rum ser ut som ett bombnedslag för att jag håller på packa. Nog för att det alltid gör det men nu ligger det kläder överallt... 

Är alltid så typiskt att jag planerat ända sen i vintras vad jag ska ha med men börjar inte packa förrens samma dag vi åker eller dagen innan ( beror på vilken tid på dygnet vi åker)

Tycker det är så himla lätt att packa till hästarna men sen till sig själv? Inte alls lika lätt eller kul... Fast jag har ju varken hunnit packa hästarnas saker eller mina egna...

Ikväll (eller igår blir det ju) så följde jag med Ellen till Skellefteå för att hon skulle tävla Mattinata, det gick jättebra! En andra plats på nytt rekord för dom :)
Efter det så for vi till Luleå till stallet för att lämna Mattinata och transporten. Mattinata får stå hos "oss" inatt och imorgon så vi slipper fara ända till Boden imorgon kväll när vi ska åka. Blir mycket enklare så nu går hon i en liten gräshage bredvid ile.

Är väldigt taggad inför Wången, ska bli så himla kul! Hoppas att jag får massa tips. Har anmält ile till kval på lördag så hoppas på att få hjälp med honom där under veckan så vi kanske kan få komma ut och börja tävla snart!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag tar mig upp imorgon och hinner packa...



/ Eimi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till Ponnytravteam.blogg.se. Vi är två tjejer från Luleå som håller på med hästar och ponnytrav. I bloggen får ni läsa allt om våran vardag med hästarna (:

/ Linn & Eimi


Min profilbild
RSS 2.0