>

Han gör det igen - L

 
Igår var det ju tävling här i boden och han gör det igen min ponny han vinner loppet. Men rezit stannar alltid i ledningen så alla kommer ikapp och sen när upploppet kommer så tar han i för allt som går och jag vet ju när rezit är i ledningen så släpper han inte den vilket är ju bra men ändå man hinner får så jäkla hög puls när han gör så, så måste hitta på någonting så han springer i ledningen också. Men han sprang ändå jätte bra igår så jag är jätte nöjd med han. Han hade 80m till första hästen och närmaste hästen hade han 20m till så han hade inte så jätte mycket tillägg så det var ju skönt. Rezit sprang 2.05 på skitig bana så han börjar lära sig att springa på det med. Nästa start är den 7 juni så hoppas det inte rengnar då så banan är fin och inte som dom starterna jag och rezit har gjort då det alltid har rengat så vi har haft riktigt otur med vädret men han har varit duktig ändå. Så nu hoppas vi på det bästa den 7 juni.
 
 
 
                                                                   /Linn
 
 
Kommentarer
Postat av: Ellen

Grattis :D

Svar: tack :D
Eimi & Linn

2015-06-03 @ 17:10:18
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till Ponnytravteam.blogg.se. Vi är två tjejer från Luleå som håller på med hästar och ponnytrav. I bloggen får ni läsa allt om våran vardag med hästarna (:

/ Linn & Eimi


Min profilbild
RSS 2.0